مقالات

عملکرد بهینه برقگیر زیمنس siemens سری 3EK4 در یک نگاه

عملکرد بهینه برقگیر زیمنس siemens سری 3EK4 در یک نگاه

عملکرد بهینه برقگیر siemens سری 3EK4 در یک نگاه :

برتر :

3EK4 الکتریکی و مکانیکی که نسبت عملکرد به وزن آنها کاملاً با استانداردهای جدید تنظیم شده است.

ایمن :

3EK4 های Cage Design عملکرد منحصر به فردی را در زمینه ایجاد امنیت فراهم می کند.

با دوام :

برقگیرهای 3EK4 با محفظه سیلیکونی با کیفیت بالا دارای مشخصه جلوگیری از تخلیه نسبی و بهترین محافظ در مقابل ورود رطوبت در مدت طولانی هستند .

بهترین محافظ :

برقگیرهای 3EK4 زیمنس siemens بهترین گزینه برای حفاظت در مقابل جریان برق سیستم توزیع فشار (ولتاژ) متوسط هستند . درجه این برقگیرها مناسب سیستم ولتاژ (Um) تا 40.5 KV است.

طراحی عالی :

شکل مبتکرانه ی 3EK4 محصول Cage Design زیمنس است . میله پلاستیکی تقویت کننده فیبری ، جهت افزایش قدرت فنی و بهینه سازی نسبت عملکرد به وزن استفاده شده است .

همچنین Cage Design قالب محفظه سیلیکونی پلاستیکی را طراحی کرده است که این سیلیکون با ولکانیزه شدن مستقیم درون وریستور اکسیدهای فلزی (MOV) و با استفاده از دما و فشار بالا به صورت موثرتری تخلیه نسبی و ورود رطوبت را از بین میبرد.

عملکرد بهینه برقگیر زیمنس سری 3EK4 در یک نگاه- برقگیر siemens - برق گیر

کیفیت برتر :

این سیلیکون پلاستیکی که دارای کیفیت بالا و مقاوم در برابر اشعه UV میباشد محصولی آب گریز است که آب و هرگونه آلاینده را دفع میکند . در مقابل اوزون و تمام حلال های ارگانیک و غیرارگانیک و مواد شوینده مقاوم است و در نتیجه بدون هیچ فرسودگی باعث مقاومت در برابر آلاینده های درجه یک میشود و این ویژگی 3EK4 را محصولی کارآمد برای استفاده در محیط های مختلف اعم از صنعتی ، ساحلی و بیابانی کرده است .

قطعات MOV با ایجاد ولتاژی مازاد بر صاعقه و تغییر وضع تکانه ها به حفظ ترانسفورماتورهای توزیع کننده کمک میکنند .

علاوه بر این در مقابل فرسودگیِ زمانی ، بسیار مقاوم هستند و این ویژگی برقگیرهای 3EK4 را تبدیل به ابزاری بادوام و با کمترین هزینه برای چرخه زندگی کرده است .

امنیت فوق العاده :

زیمنس siemens بر این باور است که ایمنی باید در صدر اولویت ها باشد و این دلیل استفاده از محفظه سیلیکون پلاستیکی است که باعث خود به خود خاموش شدن و نیز تخلیه در شعله ور شدن می شود .

علاوه بر این مواد قابل احتراق در ساختار فایبرگلاس آن کاهش یافته است که این خطر آتش سوزی را به حداقل رسانده است .

برقگیر 3EK4 به طور همه جانبه مورد آزمایش قرار گرفته به ویژه که آزمایش مدارکوتاه را طبق برنامه 2.1 از IEC600994 را هم پشت سر گذاشته است . در این آزمایش این برقگیر ایمنی خود را تحت شرایط واقعی و سهوی و وجود عیوب مختلف که به نام روش نارسایی پیش ساخته معروف است را (بدون استفاده از سیم های فیوز) با موفقیت گذرانیده است . 3EK4 امنیت شخصی ، عمومی و نیز امنیت شبکه را تأمین میکند .

کاور : اطمینان داشتن به شبکه یک اولویت برای خدمات الکتریکی است .

جهت افزایش حفاظت برقگیر و شبکه از پرندگان و جلوگیری از خاموشی های ناخواسته و ایجاد فالت ، برقگیرهای 3EK4 زیمنس siemens مجهز به کاور برقگیر شده است و با طراحی منحصر به فرد خود سطح حفاظت از شبکه را بهبود بخشیده است .

با استفاده از کاور مخصوص برقگیر ، حتی در بادها و محیط های آلوده نیز شبکه برق از ایمنی بالایی برخوردار میباشد . طراحی کاورهای سری 3EK4 زیمنس siemens به گونه ای است که محل اتصال سیم ورودی برقگیر را کاملاً پوشش داده و یک اتصال کاملا ً مطمئن را فراهم مینماید.